בעלי עסקים קטנים נוטים לחשוב שמערכות מחשוב כדוגמת תוכנה לניהול עסק ERP לא מתאימה לעסק קטן,
נקודת ההנחה של העסקים הקטנים היא שהעלות גדולה יותר מהתועלת,ושיקבלו והם מסתפקים במערכות מחשוב בסיסיות. כדוגמת אקסל או תוכנת ניהול לקוחות בסיסית, והוצאת מסמכים כדוגמת חשבוניות וקבלות ,
אבל למעשה נהפוך הוא, לבעלי עסקים קטנים ובינוניים . חשוב שתהיה מערכת מחשוב לניהול עסק , שתורמת לשליטה ובקרה ולהצלחת העסק, מצד אחד ריבוי נתונים מצטברים במערכת המחשוב כגון אלו מוצרים נרכשים יותר , בעיות בייצור ניהול כוח אדם , מלאי , זמני אספקה של חלקים , ועוד ,
נתונים אלו במערכת המחשוב עוזרים באיתור צווארי בקבוק בניהול העסק , וכן מאתרים הזדמנויות עסקיות חדשות כתוצאה מהוונת הנתונים הנאספים במערכת .
על מנת לשפר את ביצועי העסק שלך, חשוב להכיר את צווארי הבקבוק שלך ולנהל אותם בהתאם. אחרת, העסק שלך סובל , ותבזבז זמן יקר מבלי שתבין זאת.
צווארי בקבוק עוזרים לזהות במה יש להתמקד תחילה, במה יש לבטל ומה יש להשאיר ללא שינוי, מה שמוביל לקצב צמיחה מהיר יותר. ועבורך, בעל העסק, זה אומר שאתה יכול להתמקד ביצירת מוצרים נוספים מבלי לדאוג לצוואר בקבוק שיכול לעצור את התפתחות העסק הקטן .
ופה אנו חוזרים לצורך במערכת אחת שאוספת נתונים מכל התהליכים השונים בעסק , ולשאלה האם לעסק קטן \ בינוני יש מספיק אנשים להכניס את המידע הזה למערכת המחשוב.
בעסק קטן \בינוני אדם אחד או מחלקה אחת עושה מספר תפקידים שבעסק גדול עושים מספר אנשים או מספר מחלקות לרוב בעסק קטן \ בינוני מוותרים על נתונים חשובים אלו והתוצאה חוסר יעילות והפסדים .
באתגר סופט אנו מודעים לבעית גודל העסק, מספר האנשים שיכולים להשתמש בתוכנה, ולהקליד נתונים , ומתאמים את הדיווחים בתוכנה בהתאם לאופי ניהול העסק .
לדוגמה :
ומאפשרים בתוכנה אוטומציה רבה תוך כדי תהליכים המתבצעים בתוכנה :
שימוש בברקודים ובי RFID מודבק על החלקים השונים בשלבי הייצור, וסריקה ברקוד למערכת תוך כדי מהלך הייצור דבר המאפשר דיווח תהליכי ייצור הוספה למלאי , הורדה מלאי בצורה שוטפת ועדכנית.
שירות לקוחות :
ניהול לידים – פניות מלקוחות , ניהול הצעות מחיר/הזמנות ,ואספקת המוצר לאחר ייצור ללקוח מוטמעים בצורה זורמת ויעילה בהתאם לאופי העסק , כל פניית לקוח המתועדת באתגרית זוכה למירב ההתייחסות
בעזרת סטטוסים שמתעדכנים אוטומטית , ומלווים את פניית הלקוח עד להזמנה , אספקה ללקוח, שירות לקוחות , הפקת חשבונית מס וקבלת התשלום. לכל עסק יש את ההיגיון העסקי שלו , באתגר סופט תוכנה לניהול עסק אנו מתרגמים את ההיגיון הזה לתהליכים יעילים, העוזרים לעסק לנהל את העסק בצורה המיטבית,
כל עסק שמבין את היתרון לנהל בתוכנה אחת את כל המידע על הלקוחות שלו, שרוצה לחזור לכל הלקוחות שפונים , עם זה בנושא מוצר חדש לרכישה או בקריאות שירות, במהירות המרבית , או לנהל את המלאי בצורה יעילה ואחידה ולעמוד בקצב ההזמנות, היצור והמשלוחים וכו'
1 כל עסק שמרגיש שדברים נופלים "בין הכיסאות" , אף אדם או מחלקה לא עושים הכל. עסקים מצליחים דורשים תקשורת חזקה ושיתוף פעולה בין צוותים כדי לבצע את העבודה.
2 כל עסק שמרגיש שהוא טובע בים הנתונים במערכת אתגרית מערכת ERP מחוללת דוחות אוטומטיים בעזרתם תחסוך מאות שעות של זמן המושקע בהפקת דוחות באופן ידני. אתה גם תוכל למצוא טרנדים בעסק שלך מהר יותר מאי פעם.
3 כל עסק שרוצה לנהל את ההזמנות מספקים ורוצה לקבל את המוצרים הטובים ביותר במחיר אטרקטיבי , וזמני אספקה מהירים הספקים הם המנוע של כל עסק. עסק שרוצה לנהל את ההזמנות שלו ורוצה לקבל את המוצרים הטובים ביותר במחיר אטרקטיבי ובזמני אספקה מהירים . אתגרית מערכת ERP מאפשרת לעסקים לחפש ספקים, ליצור איתם מערכת יחסים, לפקח עליהם , כגון היכן הם נמצאים או איזה שירות הם מספקים.
4 כל עסק שרוצה לנהל את קבלני המשנה שלו שמייצרים פריטים מהמוצר המוגמר מחירים וזמני אספקה ואיכות , כמות מוזמנת לעומת כמות בהספק
כלי אוטומציה שאתגרית מערכת ERP מספקת בצורה מובנת בתוכנה , תורמת ליעילות והרגשת שליטה מיטבית בעסק .